خودت را قربانی نکن

خودت را قربانی چیزی کن که بیارزد

 

نگران هرچیزی که باشی خودت را فدای آن کرده ای 

 

برای چیزی خودت را قربانی کن که بیارزد

 

تنها چیزی که ارزش نگران شدن دارد عدم رضایت خدا و ولی خداست

سلام 

خوبید 

کارنامه ها رو گرفتید ؟؟؟؟؟؟؟؟

از نتیجه عملکردتون راضی هستید؟ 

ولی متاسفانه باخبر شدم چند نفر که تلاششون نسبت به ترم اول خیلی بیشتر وبهتر شده بود مثلا ترم اول شده بود 6 واین ترم 14 ومن خوشحال از اینهمه پیشرفتشون ....ولی با حساب کتاب سیستم کارنامه ای افتاده محسوب میشن و  

عیبی نداره عوضش با یکم مطالعه بیشتر با پایه ای قوی تر به سال یازدهم وارد میشید

میدونم سخته و میدونم که واقعا زحمت کشیدین ولی دیگه نمیشه کاری کرد چون وقت به اتمام رسیده

این یادتون بمونه برای سالهای آینده و هرکی را از بچه های سال پایینی دیدی بهشون بگید که نمره ترم اول مهمه.